Dokumentacija
Ta stran je namenjena dokumentaciji našega vtičnika. Tukaj boste našli vse informacije, ki jih potrebujete, da v celoti razumete in izkoristite naš vtičnik, vključno z navodili za namestitev, nastavitvami konfiguracije in nasveti za uporabo. Ne glede na to, ali ste prvič uporabnik ali izkušen razvijalec, ta dokumentacija vam bo omogočila, da učinkovito uporabljate naš vtičnik na svoji spletni strani.
Nakup in inštalacija vtičnika
Izberite dodatek na naši spletni strani. Dokončajte postopek nakupa in opravite plačilo s kreditno kartico. Prejeli boste e-poštno sporočilo z licenčnim ključem in datoteko ZIP, ki vsebuje dodatek. Prijavite se v nadzorno ploščo WordPress in pojdite na razdelek “Dodatki”.
Kliknite “Naloži dodatek” in izberite datoteko ZIP, ki ste jo prejeli v e-pošti. Ko je dodatek nameščen, dostopajte do njegovih nastavitev prek razdelka WooCommerce v nadzorni plošči WordPress. V nastavitvah dodatka se pomaknite na zavihek “Licenca” in vnesite svoj licenčni ključ, da aktivirate dodatek.
Z upoštevanjem teh korakov lahko enostavno in hitro kupite, namestite in aktivirate dodatek, s čimer dobite dostop do vseh njegovih funkcij in prednosti.


Sinhronizacija cen in zaloge
Funkcija sinhronizacije cen in zaloge vam omogoča prilagodljivo in učinkovito upravljanje s cenami in zalogami vaših izdelkov. Ta funkcija omogoča avtomatsko posodabljanje vsako uro ali enkrat na dan ob izbrani uri. Uporabniki imajo možnost izbire sinhronizacije samo cen, samo zalog ali obojega.
Pri prenosu zaloge lahko izberete skladišče, v prihodnosti pa bo podprto več skladišč. Ko pride nova stranka, se to dogradi v nekaj urah.
Dodatna funkcionalnost vključuje možnost sinhronizacije akcijskih cen in nastavitev urnika za akcije.
Sinhronizacija naročil
Funkcija sinhronizacije naročil omogoča nemoteno sinhronizacijo naročil iz WooCommerce v Vasco. Ta postopek se lahko izvede vsako uro ali enkrat na dan ob izbrani uri.
Funkcija vključuje nastavitev predpone za naročila in možnost izbire statusov za prenos naročil. Način stranke je trenutno samo končna stranka (POS še ni podprt).
Mapiranje plačilnih metod je prav tako podprto. Na levi strani se izpišejo vse aktivne plačilne metode v WooCommerce, na desni strani v spustnem meniju pa stranka izbere ustrezno metodo, ki jo ponuja Vasco. Dodatne postavke za plačilne in dostavne metode so na voljo, če je na primer dodaten strošek za plačilo ob prevzemu.

Zavihek povezava
V zavihku ‘Povezava’ so na voljo možnosti za konfiguracijo povezave. Ta zavihek omogoča testiranje povezave in brisanje shranjenih podatkov.
Dnevniki
Funkcija dnevnikov omogoča sledenje in nadzor prenosa cen, prenosa zaloge, neujemajočih izdelkov (kjer WooCommerce izdelek nima SKU para v Vascu) in prenosa naročil. Ti dnevniki zagotavljajo pomembne informacije, ki pomagajo pri sledenju in diagnosticiranju morebitnih težav z operacijami vtičnika.


Podpora
Če med prej omenjenimi koraki naletite na kakršne koli težave, je naš vtičnik opremljen s stalno doživljenjsko podporo, dokler ne prenehamo prodajati vtičnika. Na naše razvijalce se lahko obrnete na plugins@wpm.si in nemudoma bomo odgovorili na vsa vprašanja ali pomisleke, ki jih morda imate.
Change log
= 1.0.8 = - Uporaba relativne poti za sistem dnevnikov (log path) - Osnovne stabilnostne izboljšave = 1.1.3 = - Dodan obrazec za podporo uporabnikom - Izboljšano poročanje o napakah = 1.1.6 = - Popravek mapiranja plačilnih metod - Posodobitev glave vtičnika = 1.2.4 = - Dodan gumb za prenos naročil - Optimizacija prenosa naročil in izboljšano logiranje = 1.2.6 = - Popravki pri mapiranju in prenosu dostavnih metod - Popravek prenosa davka pri dostavi - Izboljšana stabilnost in zanesljivost sinhronizacije = 1.3.4 = - Izdelki z vejicami v SKU začasno onemogočeni pri prenosu zaloge in cen - Posodobitev zaloge po kosih (batch 100) - Prenos cen glede na WooCommerce nastavitve davkov - Priprava na prenos akcijskih cen = 1.3.9 = - Odpravljanje težav z Vue2 (neskončno nalaganje zavihkov “Cene in zaloga” ter “Naročila”) - Caching build.js in CSS datotek - Dodatno preverjanje Vasco partnerjev - Dodan gumb za direkten dostop do Swagger dokumentacije = 1.4.0 = - Dodana podpora za več skladišč pri sinhronizaciji zaloge - Možnost izbire več skladišč hkrati in skupno seštevanje zaloge - Dopolnjen dnevnik stock_log.txt s podatki o zalogi po posameznem skladišču - Dodan gumb za ročno sinhronizacijo zaloge v administraciji