Dokumentacija
Ta stran je namenjena dokumentaciji našega vtičnika. Tukaj boste našli vse informacije, ki jih potrebujete, da v celoti razumete in izkoristite naš vtičnik, vključno z navodili za namestitev, nastavitvami konfiguracije in nasveti za uporabo. Ne glede na to, ali ste prvič uporabnik ali izkušen razvijalec, ta dokumentacija vam bo omogočila, da učinkovito uporabljate naš vtičnik na svoji spletni strani.
Nakup in inštalacija vtičnika
Izberite dodatek na naši spletni strani. Dokončajte postopek nakupa in opravite plačilo s kreditno kartico. Prejeli boste e-poštno sporočilo z licenčnim ključem in datoteko ZIP, ki vsebuje dodatek. Prijavite se v nadzorno ploščo WordPress in pojdite na razdelek “Dodatki”.
Kliknite “Naloži dodatek” in izberite datoteko ZIP, ki ste jo prejeli v e-pošti. Ko je dodatek nameščen, dostopajte do njegovih nastavitev prek razdelka WooCommerce v nadzorni plošči WordPress. V nastavitvah dodatka se pomaknite na zavihek “Licenca” in vnesite svoj licenčni ključ, da aktivirate dodatek.
Z upoštevanjem teh korakov lahko enostavno in hitro kupite, namestite in aktivirate dodatek, s čimer dobite dostop do vseh njegovih funkcij in prednosti.
Sinhronizacija cen in zaloge
Funkcija sinhronizacije cen in zaloge vam omogoča prilagodljivo in učinkovito upravljanje s cenami in zalogami vaših izdelkov. Ta funkcija omogoča avtomatsko posodabljanje vsako uro ali enkrat na dan ob izbrani uri. Uporabniki imajo možnost izbire sinhronizacije samo cen, samo zalog ali obojega.
Pri prenosu zaloge lahko izberete skladišče, v prihodnosti pa bo podprto več skladišč. Ko pride nova stranka, se to dogradi v nekaj urah.
Dodatna funkcionalnost vključuje možnost sinhronizacije akcijskih cen in nastavitev urnika za akcije.
Sinhronizacija naročil
Funkcija sinhronizacije naročil omogoča nemoteno sinhronizacijo naročil iz WooCommerce v Vasco. Ta postopek se lahko izvede vsako uro ali enkrat na dan ob izbrani uri.
Funkcija vključuje nastavitev predpone za naročila in možnost izbire statusov za prenos naročil. Način stranke je trenutno samo končna stranka (POS še ni podprt).
Mapiranje plačilnih metod je prav tako podprto. Na levi strani se izpišejo vse aktivne plačilne metode v WooCommerce, na desni strani v spustnem meniju pa stranka izbere ustrezno metodo, ki jo ponuja Vasco. Dodatne postavke za plačilne in dostavne metode so na voljo, če je na primer dodaten strošek za plačilo ob prevzemu.
Zavihek povezava
V zavihku ‘Povezava’ so na voljo možnosti za konfiguracijo povezave. Ta zavihek omogoča testiranje povezave in brisanje shranjenih podatkov.
Dnevniki
Funkcija dnevnikov omogoča sledenje in nadzor prenosa cen, prenosa zaloge, neujemajočih izdelkov (kjer WooCommerce izdelek nima SKU para v Vascu) in prenosa naročil. Ti dnevniki zagotavljajo pomembne informacije, ki pomagajo pri sledenju in diagnosticiranju morebitnih težav z operacijami vtičnika.
Podpora
Če med prej omenjenimi koraki naletite na kakršne koli težave, je naš vtičnik opremljen s stalno doživljenjsko podporo, dokler ne prenehamo prodajati vtičnika. Na naše razvijalce se lahko obrnete na plugins@wpm.si in nemudoma bomo odgovorili na vsa vprašanja ali pomisleke, ki jih morda imate.
Change log
= 1.1.3 = - Obrazec za podporo dodan = 1.1.4 = - Posodobitev glave vtičnika = 1.1.6 = - Popravek mapiranja plačilnih metod = 1.1.7 = - Izboljšano obravnavanje napak pri ustvarjanju naročil = 1.1.8 = - Dodana možnost za fiksno davčno stopnjo